Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB



Wszelkie polskie nazwy i opisy tutaj podane są inwencją twórczą autorów działu.

Inne Bronie

Excalibur
Główny obiekt trybu Miecz w Skale. Żadna broń biała nie jest w stanie zadać większych obrażeń. Excalibur służy także jako broń biała Dowódcy.
HHGA/
AŚGR

AŚGR to święty artefakt o potwornej mocy. Rzuć go w kierunku wroga i uciekaj, ponieważ gniew tej broni nie odróżnia przyjaciół od wrogów.



koszt: 1000



Zwoje

Jump Scroll/
Zwój Wyskoku

Ten zwój przez krótki czas znacznie zwiększa wysokość oraz odległość twego skoku.



koszt: 500
Lava Protection Scroll/
Zwój Ochrony przed Lawą

Na czas trwania tego zaklęcia możesz pływać w basenach lawy, nie otrzymując żadnych obrażeń.



koszt: 500
Feather Fall Scroll/
Zwój Swobodnego Spadania

Przez krótki czas możesz spaść z dowolnej wysokości, nie uszkadzając się.



koszt: 500
Wizdar's Eye Scroll/
Zwój Magicznego Oka

Gdy zostanie użyty, ujawni położenie twych wrogów.



koszt: 500
Teleport Scroll/
Zwój Teleportacji

Kiedy zostanie użyty, teleportuje cię do lokacji, w której rozpoczynałeś grę.



koszt: 500
Haste Scroll/
Zwój Przyspieszenia

Użycie tego zwoju na krótką chwilę znacznie zwiększy twą szybkość. Ten zwój może być odnaleziony jedynie w ukrytych lokacjach.
Invisibility Scroll/
Zwój Niewidzialności

Gdy go użyjesz, znikniesz na krótki czas, zostawiając widoczną jedynie broń. Ten zwój może być odnaleziony jedynie w ukrytych lokacjach.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Legends of Might and Magic". Redakcja, kontakt