Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XDark MessiahHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Po cmentarzu włóczą się:
   Andruids
   Chris
   Godzilla
   Kammer
   Krotos
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB

Postacie



Wszelkie polskie nazwy i opisy tutaj podane są inwencją twórczą autorów działu.


Siły Dobra

Druid
Elfy posiadają naturalny talent do magii i Druid nie jest tu wyjątkiem. Chociaż opanował także walkę bronią w bliskim i dalekim dystansie, to jego prawdziwa moc drzemie w manipulacji żywiołami.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Kolczuga, Magiczna

Wzrost
5' 4" (1,63 m)
Paladin/Paladyn
Paladyn jest prawdziwym czempionem. Gotowy poświęcić swe życie dla tych, którym przysiągł lojalność. Chociaż najchętniej chwyta za miecz i wpada w wir walki, to nie można zignorować jego wytrenowania we władaniu unikatowymi kuszami.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Kolczuga, Płytowa, Magiczna

Wzrost
6' 0" (1,83 m)
Sorceress/Czarodziejka
Mająca elfie pochodzenie czarodziejka jest niezwykle uzdolniona magicznie. To mistrzyni walki dalekodystansowej, wykorzystująca swe umiejętności przeciwko siłom zła.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Magiczna

Wzrost
5' 2" (1,57 m)
Warlord/Dowódca
Dowódca jest prawdziwym mistrzem pola bitewnego. Dzierży potężny dwuręczny miecz, ma także dostęp do najlepszych broni dalekiego zasięgu sił dobra. Posiada wielką moc, lecz jego śmierć oznacza porażkę jego drużyny.



Dozwolone zbroje:
Dowódcy

Wzrost
6' 0" (1,83 m)


Siły Zła

Archer/Łucznik
Łucznik radzi sobie w walce wręcz, ale zwykle nie musi się do niej uciekać. Jego umiejętności łucznicze dorównują magii Czarodziejki. Ci, którzy stanęli z nim do walki twierdzą, że czasem jego strzały wydają się spaczone czarnoksięstwem.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Magiczna

Wzrost
5' 4" (1,63 m)
Heretic/Heretyk
Heretyk reprezentuje balans pomiędzy mocą a magią. Używa swego talentu, próbując unicestwić bohaterów sił dobra. Z mocą ciemności pod swymi rozkazami jest zdolny do posługiwania się zaklęciami rodem z najczarniejszych koszmarów.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Kolczuga, Magiczna

Wzrost
5' 8" (1,73 m)
Warrior/Wojownik
Wojowniczka jest stworzona do walki w zwarciu. Uzbrojona w potężny, dwuręczny topór berserkera jest prawie nie do powstrzymania. Jej specjalna broń, mistyczny młot, jest zdolna wywoływać trzęsienie ziemi.



Dozwolone zbroje:
Skórzana, Kolczuga, Płytowa, Magiczna

Wzrost
5' 1" (1,55 m)
Warlord/Dowódca
Dowódca jest jednoosobową armią. Jego dwuręczny miecz z łatwością przetnie najmocniejszą zbroję. Najlepsze bronie dalekiego zasięgu sił zła są do jego dyspozycji. Śmierć Dowódcy oznacza natychmiastową klęskę jego drużyny.



Dozwolone zbroje:
Dowódcy

Wzrost
6' 0" (1,83 m)

Inne

Princess/Księżniczka
Wydaje się, że zawsze jest jakaś panna w opałach. Mimo że nie jest grywalną postacią, odgrywa ważną rolę w trybie "Odsiecz dla księżniczki". Zadaniem sił dobra jest odnalezienie jej i bezpieczne odeskortowanie do czekającej na nią karocy.
© 2003-17 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Legends of Might and Magic". Redakcja, kontakt