Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB



Wszelkie polskie nazwy i opisy tutaj podane są inwencją twórczą autorów działu.

Bronie Magii

Flare Rod/
Różdżka Flar

Różdżka Flar ma dwie funkcje. Pierwsza to magiczny pocisk, który zadaje obrażenia celowi. Druga wypala jasną flarę, które przykleja się do każdej istoty, którą dotknie, oświetlając jej pozycję i utrudniając krycie się.



Koszt: 500
Charge Rod/
Różdżka Kumulacji

Ta różdżka strzela seriami magicznych pocisków, ale może również "magazynować" energię, aby następnie wypuścić ją jako pojedynczy, ogromny pocisk, będący w stanie zabić prawie każdą istotę.



Koszt: 1500
Staff of Sparking/
Kostur Iskrzenia

Kostur Iskrzenia jest w stanie wystrzelić wiele elektrycznych pocisków, które odbijają się od trwałych obiektów, zadając obrażenia każdemu graczowi, kreaturze lub obiektowi, z którymi się zetkną.



Koszt: 2500
Wand of Force/
Różdżka Mocy

Jak każda inna różdżka, Różdżka Mocy wystrzeliwuje promień w kierunku swego celu. Co czyni ją taką wyjątkową? Ma umiejętność "popychania" każdego celu, co czyni ją doskonałą bronią defensywną.



Koszt: 2500
Fire Ring Staff/
Kostur Ognistego Pierścienia

Ten kostur posiada dwie zdolności: w ofensywie wypala ogniste pociski, w defensywie zaś tworzy krąg ognia, który zadaje obrażenia każdemu, kto jest na tyle głupi, aby podejść wystarczająco blisko.



Koszt: 3000
Lightning Wand/
Różka Błyskawic

Elektryczne wyładowania z tej broni ustępują mocą jedynie Różdżce Słonecznego Promienia. Posiada umiejętność Dalekiego Widzenia, która umożliwia widzenie odległych celów. Choć droga, jest warta każdej sztuki złota.



Koszt: 6000



Bronie Magii unikalne dla poszczególnych klas

Dragon Staff/
Smoczy Kostur

Najcenniejsza broń Druida. Smoczy Kostur nie tylko strzela ognistymi kulami, ale może także uwolnić smoczy oddech - strumień ognia, który spopiela obszar przed posiadaczem. Komu ognia?



koszt: 10000
Sunray Wand/
Różdżka Słonecznego Promienia

Różdżka Słonecznego Promienia strzela niszczycielskim strumieniem magicznej energii, który jest w stanie powalić przeciwnika pojedynczym trafieniem. Dodatkowo różdżka ta jest wyposażona w umiejętność Dalekiego Widzenia, która zapewnia świetne powiększenie.



koszt: 10000
Rod of Souls/
Różdżka Dusz

Najbardziej zabójczą bronią Heretyka jest Różdżka Dusz. Ujarzmiając moc uwięzionych dusz swych licznych ofiar, różdżka wypuszcza straszliwe widmo, które rani wroga znajdującego się najbliżej posiadacza.



Koszt: 10000
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Legends of Might and Magic". Redakcja, kontakt