Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB



Wszelkie polskie nazwy i opisy tutaj podane są inwencją twórczą autorów działu.

Bronie Mocy

Throwing Knife/
Nóż do Rzucania

Noże do Rzucania mogą być używane w klasyczny sposób, lecz zaklęcie rzucone na nie pozwala także zostawiać je za sobą jako wybuchowe pułapki.



koszt: 400
Ice Blast Crossbow/
Kusza Lodowego Podmuchu

Kusza Lodowego Podmuchu wystrzeliwuje lodowy pocisk, któremu posiadacz może rozkazać rozbić się w locie. W rezultacie deszcz lodowych odłamków może przebić się przez formację nieprzyjaciela.



koszt: 1000
Gravity Axe/
Topór Grawitacji

Topór Grawitacji ma magnetytowy trzonek, aby przez krótką chwilę pociągać za sobą obiekty i stworzenia w kierunku rzutu. Świetny do spowalniania nacierających przeciwników.



koszt: 1000
Bow of Carnage/
Łuk Rzezi

Łuk Rzezi wypuszcza płomienną strzałę, która może być użyta do zadania obrażeń pojedynczemu celowi lub wybuchnąć, zadając obrażenia obszarowe.



koszt: 1500
Tracking Crossbow/
Kusza Samonaprowadzająca

Ceniona przez łowców. Pociski wystrzelone z Samonaprowadzającej Kuszy będą podążać za najbliższym wrogiem. Niewielu uciekło przed atakiem tej broni.



koszt: 4500
Death Blossom Bow/
Łuk Rozkwitającej Śmierci

Potężny Łuk Rozkwitającej Śmierci wystrzeliwuje pocisk, który po chwili rozpada się na wiele mniejszych. Deszcz takich strzał zadaje rozległe obrażenia na obszarze, na który spadnie.



koszt: 5000



Bronie Mocy unikalne dla poszczególnych klas

Gatling Crossbow/
Kusza Obrotowa

Kusza Obrotowa jest najbardziej niszczycielską bronią dostępną dla Paladyna. Może strzelać ogniem ciągłym lub pojedynczą, skoncentrowaną wiązką bełtów. Najlepsza rzecz, jaką możesz zrobić, stając naprzeciw tej broni to odwrócić się i biec w innym kierunku.



koszt: 10000
Earthquake Hammer/
Młot Wstrząsów

Dostępny jedynie dla Wojowniczki. Ten młot do rzucania powoduje trzęsienie ziemi, zadając niszczycielskie obrażenie komukolwiek lub czemukolwiek w pobliżu miejsca uderzenia.



koszt: 10000
Eye Bow/
Łuk z Okiem Maga

Dostępny jedynie dla Łucznika. Ten łuk może używać Magicznego Oka, które jest w stanie kontrolować trajektorię naszej strzały. Przy zderzeniu z celem Oko eksploduje, powodując rozległe obrażenia na całym obszarze. Sprawia to, że jest to świetna broń zwiadowcza.



koszt: 10000
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Legends of Might and Magic". Redakcja, kontakt