Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj nieznajomy.
rejestracjalogowanieFB



Wszelkie polskie nazwy i opisy tutaj podane są inwencją twórczą autorów działu.

Bronie Podstawowe

Long Sword/
Długi Miecz

Klasycznie zaprojektowany, Długi Miecz jest początkową bronią białą Paladyna.
Crossbow/
Kusza

Początkowa broń Paladyna. Ta kusza została zaprojektowana tak, by mieścić na łożu trzy bełty. Umożliwia zarówno pojedynczy strzał, jak i potrójny.
Scimitar/
Bułat

Prosty, lecz elegancki. Bułat jest początkową bronią białą Druida.
Spider Staff/
Pajęczy Kostur

Pajęczy Kostur jest początkową bronią dalekodystansową Druida. Może strzelać pociskami słabej trucizny, która zadaje obrażenia pojedynczemu celowi lub wystrzelić trującą chmurę, która rani każdego, kto się z nią zetknie.
Dagger/
Sztylet

Czarodziejka nie zawsze może walczyć na dalekim dystansie. Sztylet okazuje się świetną bronią stosowaną w ostateczności.
Wand/
Różdżka

Czarodziejka zaczyna grę z tą różdżką. Może być użyta, by wykonać potężny atak pojedynczym promieniem lub zostać "włączona", by zadawać stałe obrażenia.
Berserker Axe/
Topór Berserkera

Wojowniczka to głównie brutalna siła i Topór Berserkera pasuje do niej jak ulał. Nie chciałbyś się znaleźć na końcu ostrza tej bestii.
Throwing Axe/
Topór do Rzucania

Podstawowe na wyposażeniu Wojowniczki, Topory do Rzucania mają na sobie zaklęcie, które pozwala im odbijać się od trwałych obiektów. Właściwie celując, Wojowniczka jest w stanie zadać obrażenia przeciwnikowi za przeszkodą lub za zakrętem.
Hammer/
Młot

Młot jest początkową bronią białą dla Heretyka. Jaki jest lepszy sposób na przybicie twoich przeciwników?
Claw Rod/
Szponiasta Różdżka

Szponiasta Różdżka wystrzeliwuje pojedynczy pocisk zabójczej energii, ale na bliskim dystansie może też wystrzelić potężny, rozprzestrzeniający ogień atak.
Spear/
Włócznia

Gdy Łucznik znajdzie się zbyt blisko swego przeciwnika, by strzelać z łuku, wyciąga miłą i poręczną Włócznię.
Bow/
Łuk

Każdy Łucznik zaczyna z Łukiem zaklętym mocą Dalekiego Widzenia. Dzięki temu Łucznik doskonale widzi na dalsze dystanse, co daje mu możliwość oddania precyzyjnych strzałów.
© 2003-24 Kwasowa Grota. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.
Komnaty "Legends of Might and Magic". Redakcja, kontakt